Odesílání newsletterů
Základní pravidla
- E-maily rozesílejte pouze adresátům, kteří se zasíláním prokazatelně souhlasili. Pokud to lze, archivujte tento souhlas (odkaz na zaškrtnutý formulář konkrétním klientem, e-mailová zpráva, ze které je zřejmé, že zákazník o zasílání požádal, výpis z logu apod.)
- E-maily označte jako obchodní sdělení.
- E-mail musí obsahovat funkční odkaz na odhlášení odebírání dalších e-mailů.
- Důsledně vyřazujte e-mailové adresy, ze kterých se e-maily vrací jako nedoručitelné.
Dodržujte limity
- Rozesílejte po dávkách a dodržujte nasmlouvané limity pro vaši službu. Limity jsou stanoveny jak pro jednotlivé účty (e-mailové adresy), tak pro celou doménu.
Co se stane při porušení pravidel?
- V případě podezření rozesílání spamu, bude odesílání pozastaveno, přezkoumáno našimi administrátory a po dohodě se zákazníkem opět obnoveno. Pokud by se situace opakovala častěji, může být odblokování služeb podmíněno uhrazením poplatku 1000 Kč bez DPH.
- Při překročení limitů není další pošta přijímána.
Tip
- Nastavte si u domény DKIM, který slouží k ověření domény odesílatele. Více informací na stránce DKIM podepisování e-mailů
- Nastavte si u domény SPF, který definuje, za jakých IP adres mohou přicházet e-maily určité domény. Více informací na stránce Nastavení SPF do DNS.